Att bli medlem i SeniorNet Sweden och klubben på Lidingö innebär framför allt att Du får kontakt med andra IT-intresserade seniorer att utbyta erfarenheter med och få goda råd av. Du får också gratis handledning på din dator*/surfplatta/smartphone.
Förmåner som medlem

* Gäller i första hand PC. Vi har dock fr.o.m. VT-2020 en handledare som också kan ge support på MAC-dator. Vi hänvisar annars till www.macseniorerna.org
(Kan du MAC och vill bli handledare, kontakta oss via vårt kontaktformulär)

Bli medlem

För att bli medlem i SeniorNet Lidingö (SNL) måste du vara medlem i riksorganisationen SeniorNet Sweden (SNS). Medlemsavgiften är 250 kr per kalenderår. SeniorNet Sweden är en riksorganisation med många lokala klubbar över hela landet.
OBS! Det kostar inget extra att vara med i lokalklubben på Lidingö.

I formuläret på länken nedan fyller du i alla dina uppgifter, och i rutan "SeniorNet-klubb" väljer du att du vill tillhöra SeniorNet Lidingö. Välj också "Faktura via e-post"(är redan förvalt).

För att bli medlem klicka => HÄR

OBS! Om du tappat bort det e-postmeddelande du fått om inbetalning av årsavgift via bankgiro (och då saknar OCR-nummer) kan du istället betala via plusgiro enligt bifogade instruktioner https://seniornet.se/medlemskap/betalning/

Det finns flera anledningar att bli medlem i SeniorNet Sweden. Kom med du också!

(om du behöver hjälp med att bli medlem kontakta någon i styrelsen eller använd kontaktformuläret Kontakta oss)

Du är välkommen!

Seniornet Lidingö samarbetar med Studieförbundet Vuxenskolan i Stockholm